+ 1
Inlägg: 2953932
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Västerås 2025-12-17
Smurfen: haha jag är dyngsur. Topp 5 sämsta månader jag haft i mitt liv som modiot.
3-2 och rätt genomgående kasst spel med ett enormt svagt VIK med katastrofdålig form och, vad jag hört, massa skador är inte mycket att hänga i julgran.
Nu missade jag period 1 men ser hitills nära nog noll effekt av tränarbytet.
Werner är det enda glädjeämnet för tillfället.
3-2 och rätt genomgående kasst spel med ett enormt svagt VIK med katastrofdålig form och, vad jag hört, massa skador är inte mycket att hänga i julgran.
Nu missade jag period 1 men ser hitills nära nog noll effekt av tränarbytet.
Werner är det enda glädjeämnet för tillfället.
+ 5
Sv: MoDo - Västerås 2025-12-17
Smurfen: Bäst tekare idag var Swettis på 50%. Sämst blev Topping med 28%. Den som tog klart flest tekningar var Bjerzelius som bara vann 45%.
Sv: MoDo - Västerås 2025-12-17
Smurfen: Turistresan till SHL för välbetalda icke-krigare borde sluta NU. En av de bittraste vinster jag sett. Kollektiv kollaps kan vi väl ändå börja städa undan efter halva serien
Men , sen räcker det ju att vara bäst i april, litet hopp lever, alltid
Men , sen räcker det ju att vara bäst i april, litet hopp lever, alltid
Vann vi nån tekning ?