jonsson: Tror ej han kommer till MoDo, senaste vi hörde något var ju Pelle o Allehanda som sa att han skulle vara klar. Men MP kom ju ut lite senare och sa att MoDo har inte visat något intresse alls för honom.
Inlägg: 2956563
Svarskommentarer
Sv: Silly season
JoJo2613: Nepp, Pelle som gjorde bort sig där bara. Ingen av spelarna han nämnde kommer spela i MoDo.
Där har ni Allehandas kvalité. Tre stycken signade och klara = ingen av dem har skrivit på eller kommer att göra det.
Där har ni Allehandas kvalité. Tre stycken signade och klara = ingen av dem har skrivit på eller kommer att göra det.