+ 2
Inlägg: 2960210
Svarskommentarer
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Bad_Brett: är dom verkligen det bästa laget i seriens historia ?? Stora ord innan säsongen ens är spelad. SÅ jävla bra har dom väl inte varit när vi mött dom och vi är verkligen inget att hänga i julgran ?
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Bad_Brett: Löven var så bra tidigare år också men vad jag vet så är dom kvar i HA ännu :) Allt kan hända i ett slutspel.
+ 1
Går MoDo upp lovar jag att promenera mellan Stockholm och Örnsköldsvik och dokumentera min vandring.