+ 1
Inlägg: 2960314
Svarskommentarer
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Trilske: Nej tror inte han varit passiv men samtidigt säger det ingenting om hur aktiv han varit.
Det som är lite märkligt ändå angående Gradin är vilken ”otur” han hela tiden drabbas av.
Har väl inte hackat jättemycket på Gradin men varit skeptisk till honom från första början. Jag hoppas för hans egen skull samt Modo och dess supportrar att han prickat rätt med Matt.A.
Annars måste väl även de största Gradin ivrarna börja fundera lite också.
Det som är lite märkligt ändå angående Gradin är vilken ”otur” han hela tiden drabbas av.
Har väl inte hackat jättemycket på Gradin men varit skeptisk till honom från första början. Jag hoppas för hans egen skull samt Modo och dess supportrar att han prickat rätt med Matt.A.
Annars måste väl även de största Gradin ivrarna börja fundera lite också.
+ 1
Men det som vi alla vet rätt hopplöst att försöka värva (locka till sig en spelare som har kontraktsår etc) till ett lag som med all sannolikhet kommer behöva kvala. Emil Larsson är väl ett sådant exempel, men han gick till Växjö t.e.x.
Inte ens Dickinson ville förlänga med oss när det såg ut som om vi skulle hamna i kval första säsongen.