Inlägg: 2961153
Svarskommentarer
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
k1m: Jag tycker vi har bra spelare på isen, saknar backar men Mattan är ett gott tillskott. In med en defensiv gris bara. Verkar vara bra stämning i truppen enligt galningen Kelleher.
Det är i alla fall tur att vi har vettiga supportrar och en härlig gemenskap. Det är värt så mycket mer än dessa usla legoknektar på isen.
Gott nytt år på er alla!