+ 1
Inlägg: 2961585
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Löven hemma imorgon. Det enda vi kan göra är att stötta laget och hoppas. Säsongen har varit småjobbig minst sagt, däremot inte total katastrof. Mirakel har skett förut på is. Skrattar bäst som skrattar sist till våren. Nu krigar vi 💪
+ 6
Har suttit bakom MoDos bås ett par gånger och tycker Karlin pratar och manar på spelarna betydligt mer än vad som syns i tv.
Sen är väl just den punkten nåt som Freddan får som absolut mest kritik för hos hyndorna.
Rohdin verkar prata med backarna rätt mycket under match, sett från tvn iaf