Mora är i ekonomisk knipa, finns det någon vettig back att värva därifrån tro?
Inlägg: 2961648
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Tragiskt att så många lag i HA ligger risigt till ekonomiskt. Har verkligen sänkt kvalitén på ligan väsentligt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Marcus Karlström hade jag faktiskt inte varit helt omöjlig på.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: mitt i alla jävla pissmisär så måste man glädjas åt att modo iaf sköter sin ekonomi prickfritt.
+ 2