Hank: LP har gjort fler poäng än samtliga du nämner. Dessutom har han gjort flest mål, har bäst +/- och driver sin kedja.
Inlägg: 2961720
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Näe, han har inte gjort flest poäng av dessa. Men jag har inget problem att du tror det. Han driver inte heller sin kedja mer än någon annan. Han är jättebra, men inte så mycket bättre än alla andra i detta lag som du verkar tro