Gavelo: Att du tycker att den aktionen var bra från Milton gör mig sugen att plöja alla Sveriges matcher från detta JVM en gång till och göra en complication av alla Miltons byten. Ironin att du säger att man förtjänar speltid, och lyfter fram den aktionen som ett exempel, som om alla hans byten inte ser ut ungefär sådär.
Inlägg: 2961751
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Jag har sett Miktons (nästan) alla byten och jag vet vad han uträttat i detta JVM.
Att just den aktionen var bra betyder inte att den ska ställas emot det andra han gjort utan att han måste fortsätta så och göra det ännu bättre om han ska äras med mer speltid.
Att just den aktionen var bra betyder inte att den ska ställas emot det andra han gjort utan att han måste fortsätta så och göra det ännu bättre om han ska äras med mer speltid.