Inlägg: 2961752
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Jag skrev inte att dom alltid gör rätt, jag skrev att dom nog gör en rättvis bedömning.
Betydligt mycket mer rättvis än partiska supportrar!
Jag tycker någonstans att det är rätt att 4:e kedjan får mindre speltid än lagets stora stjärnor, det är en naturlig fördelning i sporten, sen kan man argumentera fördelningen när man möter Lettland men det är en annan diskussion
Betydligt mycket mer rättvis än partiska supportrar!
Jag tycker någonstans att det är rätt att 4:e kedjan får mindre speltid än lagets stora stjärnor, det är en naturlig fördelning i sporten, sen kan man argumentera fördelningen när man möter Lettland men det är en annan diskussion
Sedan kan han ha rätt i att bänka Gästrin. Ser inte JVM I tillräckligt utsträckning för att ha en åsikt.
Sedan gör man det enkelt för sig att säga att tränarna ser dem på träning som om det är en garanti för att de ska göra rätt i laguttagningen. Det är helt omöjlig att argumentera emot det, men med det resonemanget har coacherna aldrig någonsin begått misstag.