Inlägg: 2961813
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det är detta i slutet jag ifrågasätter. Känns mer som att fjärde hamnat i frysboxen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Helt sjukt vad det tjafsas och är oense här, oavsett det rör MoDo eller JVM.
+ 8
Jag hade trott att han skulle kunna dominera mycket mer, speciellt mot det lite sämre motstånden men det har liksom inte lossnat riktigt
Sen är det som du säger svårt att leverera med 10 minuters speltid, dock tror jag omgivningen är det stora problemet för Milton.
Jag är inte helt såld på Justovaara, han har varit rätt svag i Luleå och speltiden fick han främst då Andreasson, och Bromé var långtidsskadad och Tardif, Shinimin och Omark inte hade anslutit, han eller Granberg kommer mest troligen bli utlånad efter JVM.
Sen Nilsson får jag inget grepp om, vet inte riktigt vad det är han ska tillföra i laget?!
Jag tycker som jag skrev redan under matchen att man vid 4-1 borde vilat stjärnorna till det som komma skall och spelat 4:e mer, att möta Lettland och leda med 3 mål med 1 period kvar och knappt spela 4:e kedjan känns oerhört märkligt i mina ögon.