+ 2
Inlägg: 2962982
Svarskommentarer
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
NuMo: Trodde jag aldrig skulle säga det här men.. Modo är klart bättre än Björklöven i andra perioden
+ 17
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Tycker ändå att det var en rätt bra period. Utvisningarna förstörde lite.
+ 2
Är man känslig hör man det man inte vill höra, men inte tvärtom. Han sa ju att Berlundbackparet var helt jävla värdlösa och borde bytas ut.