Inlägg: 2963785
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: risken är ju verkligen att laget lutar sig tillbaka lite nu. Typ vi vet att vi kan. Kan inte tänka mig nåt mer serielunkigt än att möta Vimmerby borta.
Vinner vi är det pga junisar och Anderson som säkert är taggad pga ny. Svårt att se Olofsson och topping och rundblad tända till igen.
Vinner vi är det pga junisar och Anderson som säkert är taggad pga ny. Svårt att se Olofsson och topping och rundblad tända till igen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow:
Såg att ni har en rejäl roadtrip nu med matcher i Mora, Vimmerby och Oskarshamn
Roligt med lite mindre hallar kan jag lova
Fråga oss Leksingar ;)
Såg att ni har en rejäl roadtrip nu med matcher i Mora, Vimmerby och Oskarshamn
Roligt med lite mindre hallar kan jag lova
Fråga oss Leksingar ;)
+ 3
Kan Anderson följa upp det där med en match där han också vägar ta fler initiativ. Det syntes vilken oerhört bra skridskoåkare han är och att det blir en dimension till när en back kan sätta igång spelet som han kan göra.