Inlägg: 2964486
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Bonnier som suktar efter sitt mediemonopol, nog riktigt trevliga prickar i ledningen där. 👍
Det är Jönköpingsposten som gjort reportaget, samma koncern som öa.