Inlägg: 2964506
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: ang Rönningen så borde ÖA verkligen gräva i vad som pågår. Fans och medlemmar borde inte köpa att en spelare bara försvinner utan att vi får mer info.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB:
Han är sjukskriven, det är inte alltid man går ut med skador.
Han är sjukskriven, det är inte alltid man går ut med skador.
+ 1
Sverre Rönningen?!
Vad har han råkat ut för, verkar inte vara skadad?