Inlägg: 2964768
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Roligt att Sundström får göra debut i J20 i dag mot AIK. Då måste han ha beviljats exceptional player status, som Helber hävdade endast skulle delas ut till en eller två spelare per säsong. Viktigt att signalera förtroende tidigt till dessa spelare så att de inte vill sticka pga det nya regelverket.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Bad_Brett: Tycker att Luleå är skyldig oss en spelare. Nu har Sellgren och Hedqvist båda gjort mål.
Sedan finns det vissa som har det naturligt i sig, men tror sådana här saker är väldigt effektiva för oss som lätt översvämmas av negativa tankar om alla potentiella sätt vi i teorin skulle kunna misslyckas.