Peja: jag har aldrig hört talas om en professionell hockeyspelare som sjukskrivs utan en förklaring. Man säger inte ens "personlig anledning" eller liknande som kan betyda psykiskt mående, dödsfall inom familjen etc. Här är det knäpptyst vilket jag tyvärr tolkar som att det finns något skumt man vill försöka begrava.
Inlägg: 2964826
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hägglundsmaffian:
Info på hockeynews var att skulle till deras ”Bosön” för tester, för att reda ut problemet,
Info på hockeynews var att skulle till deras ”Bosön” för tester, för att reda ut problemet,
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hägglundsmaffian: Lars Jonsson i Brynäs var också borta länge på oklara grunder. På internet påstod människor med ”bra källor” att han var en nedgången alkoholist och därför inte kunde spela. Så småningom gick Jonsson ut i medier och berättade att han tvingades lägga av på grund av kronisk ledgångsreumatism.
+ 12