Inlägg: 2965644
Svarskommentarer
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Robin Ztorken L:
Bör vi inte titta lite närmare på vad vi egentligen får ut av Matt Andersson. 0 poäng på 3 matcher och - 2, vad är det vi betalar för?
Bör vi inte titta lite närmare på vad vi egentligen får ut av Matt Andersson. 0 poäng på 3 matcher och - 2, vad är det vi betalar för?
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Robin Ztorken L:
Precis inga fripassagerare, alla måste ge allt!
Precis inga fripassagerare, alla måste ge allt!
Det är därför dom är här.