+ 2
Inlägg: 2965767
Svarskommentarer
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
SpecterV2: nej usch vilken tråkhockey han står för.
Han känns dessutom lika sönderläst som Karlin. Det som fungerade för 2 år sedan fungerar inte längre.
Han känns dessutom lika sönderläst som Karlin. Det som fungerade för 2 år sedan fungerar inte längre.
+ 2
Även Sanny är lite frågande gällande Jörgens framtid i fbk