Bad_Brett: Egentligen är detta personangrepp(eftersom du hittar på saker som jag aldrig sagt eller skrivit, men lite av din taktik, hitta på nåt kul, när fakta saknas), men är lite större än Dej, så anmäler inte.j. Men du vet mycket väl vilka regler som gäller på alla anständiga forum. Jag har toklessnat på ditt översittande sätt att bete Dej, så lämnar WO, du vann, grattis. Hoppas MoDo återvänder till Finserien, men hoppas inte vi möts igen
+ 14