Inlägg: 2985234
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Blev Kalmar som snappade upp Delia.
Malmqvist kommer så klart ej få spela med värvningen från Brynäs in. Smart av Kalmar att inte gambla med honom i slutspelet, även om han skött sig mycket bra som back-up.
Malmqvist kommer så klart ej få spela med värvningen från Brynäs in. Smart av Kalmar att inte gambla med honom i slutspelet, även om han skött sig mycket bra som back-up.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Nej, nej, nej! Inför en kvalserie möjligtvis, men knappt då. Vi vill få in motiverade spelare nu.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Då tar jag nog hellre Hellsten som släpptes av Leksand idag.
+ 3
Det är bara för Hinken att försöka värva, dyr, säkert, men det känns olustigt att ha Edwin som backup.