+ 2
Inlägg: 2985333
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: En postitiv grej med året är ju ändå att vi inte kommer bli slaktade på bra spelare efter säsongen. Hur många kommer bli besvikna när Kelleher, Topping, Swettan, Bella mfl försvinner? I Bellas fall har han tur om tyska andraligan är intresserade.
Tänk om vi inte hade gått upp 22/23. Då hade favoriter som Dickinson, Aagaard, Woods och Bernie stuckit.
Tänk om vi inte hade gått upp 22/23. Då hade favoriter som Dickinson, Aagaard, Woods och Bernie stuckit.
Undrar om foppa och Näslund hade samma spirit? Nöjd med mellanmjölk.
Nej, vi går inte upp.
Även om defensiven kammar till sig så tror jag målvaktssidan är för svag.
Dessutom spökar ju målskyttet.
Till nästa säsong vill jag att alla trotjänare med svenska efternamn skrivs in i fjärdekedjan och sedan bygger vi om.
Berglund och Rundblad kan vi avtacka med en tårta och ett örnkort på några hundra.
Bygg nytt runt Berg på backen och försök leta spelare i tid för guds skull Gradin.
Nån form av pokal skulle man ju kunna göra till Kelleher också.
Mannen som spelat upp alla lag utom laget som är allas undantag. Modo.
Förmodligen han sämsta beslut i karriären.
Vi får hoppas på jättejinx.
Glöm iaf att det kommer in nån nu som gör skillnad om inte gradin värvat ullmark