+ 1
Inlägg: 2985392
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Bombmatta söndag eftermiddag med Wernblom, Hellsten och Pulli hade varit drömmen! + typ ett lån på nån junis från något lag där säsongen förmodligen är över strax (läs FBK/Brynäs)
+ 1
Sedan kanske man med tanke på den korta tid som är kvar kan ha lite is i magen med den stora motorsågen. Får vi inte en back till och helst en forward så är jag beredd att såga, men det kan ju faktiskt bli en riktigt trevlig överaskning också...