Känns fan surt att inte få se Hedman i Modo igen.
Inlägg: 2986105
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
jonsson: Vad snackar du om? Han är ju tillbaka säsongen 29/30 senast. Chara körde väl på 5-6 säsonger efter den åldern?
Klart det kan bli skador och annat, men jag skulle inte alls bli förvånad ifall Victor skriver ett 2-årskontrakt med MoDo när NHL-sejouren är över...
Klart det kan bli skador och annat, men jag skulle inte alls bli förvånad ifall Victor skriver ett 2-årskontrakt med MoDo när NHL-sejouren är över...