Inlägg: 2986316
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Från Expressens sillyblogg
Skulle de torska båda mot Vaasa kommer de nog att omvärdera läget och sälja, i och med att de också har fler spelade matcher än övriga bottenkonkurrenter. Men vinst i en av matcherna och det är big no no. Då kommer de snarare att leta. Glöm inte heller att fönstret inte stänger i Finland förrän den 24:e.
Bara att glömma Wernblom då. Vi får hoppas att hinken har något annat på gång.
Skulle de torska båda mot Vaasa kommer de nog att omvärdera läget och sälja, i och med att de också har fler spelade matcher än övriga bottenkonkurrenter. Men vinst i en av matcherna och det är big no no. Då kommer de snarare att leta. Glöm inte heller att fönstret inte stänger i Finland förrän den 24:e.
Bara att glömma Wernblom då. Vi får hoppas att hinken har något annat på gång.
Blir nog ett till rejält minus på sista raden igen