+ 2
Inlägg: 2986334
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Willow: Jag var lite ironisk också, framgår inte alltid över text. För att vara seriös, nej jag tycker inte Hinken ska sparkas just nu.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Willow: Ja, som jag skrev så är tajmingen jättemärklig. Nästan så man undrar om det har varit ett ultimatum från någon storsponsor? Typ "Vi är villiga att gå in med rejält med pengar för att rädda klubben, men då måste ni byta sportslig ledning..."
Vad hjälper det där Leksand i det här skedet? Det är inte direkt så att det frigör pengar utan man hamnar bara efter tidsmässigt inför nästa säsong som troligen är i HA.