+ 1
Inlägg: 2986413
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Ingen Wernblom och ingen Bernhardt. Man undrar ju vad det är hinken har på gång egentligen, någon från Pelicans? Dom ska sälja delar av truppen enligt MP.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Silly: Du känns mer stabil. Är ju blockad hos BIF och TIK. Löven mår rätt bra just nu.
Det är bara du som har tålamod att prata Brynäsare, Tikare Och styvnackade Lövare