+ 1
Inlägg: 2986481
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Silly: Victor kommer inte bo kvar i Tampa. Han flyttar hem till Sverige.
2 år i MoDo tror jag det blir.
2 år i MoDo tror jag det blir.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Silly: fortfarande inget?!
Här har man scrollat igenom och förväntat sig en grön ridå av inlägg om dickinsson, berhardt eller wernblom och så får man en riktig genomkörare av Floridas väderlek och en å annan beskrivning av hur en familj fungerar - helvete då.
Här har man scrollat igenom och förväntat sig en grön ridå av inlägg om dickinsson, berhardt eller wernblom och så får man en riktig genomkörare av Floridas väderlek och en å annan beskrivning av hur en familj fungerar - helvete då.
Han kommer bo kvar i Tampa efer karriären har han sagt!
Han vill vara kvar inom organisationen.