+ 1
Inlägg: 2986694
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Willow: Jag håller med i det du säger och min poäng var inte att Hinken skulle göra sig av med Granberg/OP/Bjers ist för Andersson utan att han oavsett Anderssons medverkan försökt göra sig av med barlasten.
I min värld fyller Granberg,OP och Bjerselius små roller men det är inga roller vi står och faller med och därför kan jag tycka att dessa roller bör i första hand försöka fyllas med egna talanger som man tror har en uppsida.
I min värld fyller Granberg,OP och Bjerselius små roller men det är inga roller vi står och faller med och därför kan jag tycka att dessa roller bör i första hand försöka fyllas med egna talanger som man tror har en uppsida.
Ditt inlägg jämför äpplen med päron och passar inte in på situationen överhuvudtaget. Du är helt ute och cyklar där.