grimiss: Bra inlägg. Har tidigare sagt att MoDo nog är den tuffaste arbetsplatsen. Därför jag har respekt för modiga själar som är tuffa nog att blotta strupen i Ö-vik. Därför jag vill ha galningar på isen.
Inlägg: 2986821
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Costanza:
Vanderbeek till SSK alltså.
Sedan skriver Johan Svensson på twitter att "Det kan komma saker. Hinken gnuggar på och är ute och drar i alla möjliga trådar hör vi"
Vanderbeek till SSK alltså.
Sedan skriver Johan Svensson på twitter att "Det kan komma saker. Hinken gnuggar på och är ute och drar i alla möjliga trådar hör vi"
+ 2