Costanza: Eller ner
Inlägg: 2986843
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: MoDo borde gå upp. Tarasov har en fet Plånka, Hinken är i Italien. Hoppas han värvar mellan pastamåltiderna. Foppa betalar säkert för vinet. Han har ju en miljard på kontot. Borde ge George några tusen i alla fall
+ 1