+ 1
Inlägg: 2986936
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Vikingmodo : Är det bekräftat någonstans att Gradin är i Milano för att följa grupp C?
Annars kan man undra hur skåningen får till sig den infon. Mycket märkligt med klubbens tystnad om det skulle vara sant.
Annars kan man undra hur skåningen får till sig den infon. Mycket märkligt med klubbens tystnad om det skulle vara sant.
Bara det att man är lite småchockad över att Hinken orkar jobba på i Modo trots att hans bästa vän fick sparken säger en hel del över situationen