Oroväckande att hinken tycker att det blev för dyrt med Vanderbeek. Förstå mig rätt nu jag har aldrig velat ha honom, men om vi inte är beredda att lägga ut runt en halv mille som Vanderbeek kostade enligt uppgifter, ja hur ska vi då kunna ta in spets?
Inlägg: 2986980
Svarskommentarer
Sv: Silly season
modomille: Enkelt. En halv miljon för en spelare man inte vill ha, innebär inte att man säger nej till en spelare för en miljon man vill ha.
+ 3