Inlägg: 2987062
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Framnäs: Han ville själv vidare och skulle lira med sin polare Halloran. Och skulle vi gått för att behålla han så skulle det ha blivit riktigt dyrt vill jag minnas.
+ 1
Sv: Silly season
Framnäs: Brickley är en av de spelare jag verkligen ville behålla. Han var högt upp på min lista. Modo har väl egentligen inte haft nån liknande back som honom under hela eran med Karlin-Hinken. Stor, styrkorna i defensiven, lagspelare. Iaf inte nån som lyckats. Han gör bra ifrån sig i Tappara också.
Dumt sen att göra sig av med honom efter en SHL-säsong dock, bara för att han inte gjort poäng på samma sätt som i HA.