+ 2
Inlägg: 2987198
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein: Hoppas verkligen Hinken har något nytt. Som sagt, jag gillar inte att dreva mot anställda MoDoiter. Vi börjar dock se seriösa tveksamheter om vad vår Sportchef levererar med den ekonomiska bas han sitter med. Det måste ju hända nåt nu eller ska de fisa på.
+ 4
Sv: Silly season
Frontschwein: du kanske ska vänta tills på måndag innan du börjar kasta ur dig ord som pajas osv då. Pajas!
Sedan alla som börjar klaga på att han är på OS och scoutar spelare, det går förmodligen att ringa/maila från Italien med. OS däremot går knappast att flytta på.
Sedan alla som börjar klaga på att han är på OS och scoutar spelare, det går förmodligen att ringa/maila från Italien med. OS däremot går knappast att flytta på.
+ 2
Vilken jävla pajas.
Lägg lumberjackspengarna på en fet jävla avgåbanderoll till syltryggen