Sigge: Hinken måste avgå senast imorgon
Inlägg: 2987249
Svarskommentarer
Sv: Silly season
k1m: Har du inget bättre och komma med? Du "skriver" samma skit om och om igen. Kryp tillbaka till ditt löven/tik hål där du kommer ifrån. 😘
+ 5
Sv: Silly season
k1m: Tar emot att vara så jävla besviken nu. Hinken känns mer och mer som en bluff. Killen har hela MoDo bakom sig och kan knappt veva in halvfigurer.
+ 7