Edvin hade kontrakt även nästa säsong, så vore skönt om han blir utköpt så vi kan fixa en bättre 2a till nästa eventuella HA-säsong.
Inlägg: 2987250
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SpecterV2: att man skrev ett så långt avtal med Edvin är ännu ett frågetecken från Hinkens sida.
+ 4