+ 2
Inlägg: 2987271
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Fast Berg var topp fyra ifjol I det Djurgården som gick upp. Han var betydligt bättre hos dem än hos oss.
Sv: Silly season
Bad_Brett:
Mitt inlägg var ingen hyllning till Gradin. Snarare ett uttryck för att jag inte tror att det som kommer in gör någon nämnvärd skillnad.
Sen delar jag inte riktigt bedömningen av att Berg inte är en topp-4 i ett allsvenskt topplag men det kan vara smaksak.
Mitt inlägg var ingen hyllning till Gradin. Snarare ett uttryck för att jag inte tror att det som kommer in gör någon nämnvärd skillnad.
Sen delar jag inte riktigt bedömningen av att Berg inte är en topp-4 i ett allsvenskt topplag men det kan vara smaksak.
+ 4
Sv: Silly season
Bad_Brett: Berg är nog den som lyfter MoDo. Grym skalle och attityd. Tveksamt om det räcker, men killen är kung i mina ögon!
+ 3
Men istället tappade vi vår statistiskt sett bäste back, Rönningen. Anderson är ok, men ett rejält nedköp jämfört med Sverre. Nu kommer Berg in, men han ska inte vara en topp-4-back i ett topplag. Att han dominerade så pass mycket under lånet säger mer om MoDos situation på backsidan än om hur bra August är.
Klart det är ett gigantiskt misslyckande från Hinkens sida; Dels hur backsidan byggdes från början, men framförallt hur ingenting har rättats till under säsongen.