+ 1
Inlägg: 2987325
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hinken har gett upp säsongen, han har redan påbörjat efterhandskonstruktionen när han påstod att styrelsen satte ett krav om direkt uppflyttning i spelarnas knä. Väldigt oärligt av en sportchef att stå och säga att vi ska gå upp och gå över lik och sedan när det inte går som det tänkt sig börjar han påstå att styrelsen satte kravet. Men de kanske är med på det här.
Hade de trott på det här hade de landat några spelare för längesen.
Bevisa mig fel nu, Hinken! Ge oss en bomb!
Hade de trott på det här hade de landat några spelare för längesen.
Bevisa mig fel nu, Hinken! Ge oss en bomb!
+ 1
Sv: Silly season
Bad_Brett: Jag kommer ihåg han Zykov! Vad det inte han som stulit Datsiuks klubbor eller nåt?
Men Hinken duger inte till någonting längre. Är förvånad över att han ens fick ihop en full trupp till årets säsong. Energin är helt borta.