Gavelo: I den bästa av världar så blir han något att hålla i handen!
Inlägg: 2987334
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Knafus: Jag är övertygad om att man behöver en kärna av egna spelare som sätter standarden för alla nya som kommer in i laget.
Om någon säsong kanske ni kan locka hem Stål lyrenäs också så har ni Otto, Björk och OSL kommer sätta en standard för hur man ska prestera för att representera klubben.
Om någon säsong kanske ni kan locka hem Stål lyrenäs också så har ni Otto, Björk och OSL kommer sätta en standard för hur man ska prestera för att representera klubben.