Inlägg: 2987340
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Kan säga att True ser ut som en helt annan spelare här i OS än vad han gjorde hos oss. Den mindre rinken spelar nog in en del i det.
Det skulle liksom gå i linje med hur det varit i Modo de senaste åren. Det går inte så bra men inte tillräckligt uselt för att det ska hända grejor på riktigt.