Inlägg: 2987376
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Framnäs: Vi behöver minst en back till. Det hade behövt vara en två vägs back.Problemet med att gå in i slutspelet med backarna vi har är ju lika mycket defensivt som offensivt. Fyra stycken som inte klarar boxa ut framför mål och bara petar med klubban istället för att smälla på. Jaja vi får se under dagen om vi kan få in något bra på backsidan i vilket fall som helst är det ju hoppet som överger en sist. Lets go MoDo
Sv: Silly Season
Framnäs: Jag kan säga det redan nu. Det blir inget. Åtminstone inget som du kan klassas som "spets". Gissar på en breddvärvning på backsidan, men ingenting mer.

Nej, det måste bli ett tillskott. Kanske två?
Jag sitter lugnt i båten så att säga, men om farhågorna hos er andra skulle stämma - att han verkligen sjabblat bort chansen. Då kan inte MoDo fortsätta, och typ låtsas som att han skött sitt uppdrag. Det skulle vara droppen.
Men ser fram emot att det blir något presenterat imorgon. 👍