Bad_Brett: Jag har sagt upp ÖA, sportjournalistiken tilltalar ej.
Inlägg: 2987390
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Gavelo: Räcker med att läsa rubriken. Bortsett från året vi gick upp har i princip varenda "förstärkning" varit oduglig.
Saknar tiden då det kunde dyka upp en Lintner, Salmela, Kabanov eller Bartosak under pågående spel...
Saknar tiden då det kunde dyka upp en Lintner, Salmela, Kabanov eller Bartosak under pågående spel...
+ 1