JoJo2613: Vilken meh värvning
Inlägg: 2987437
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
modomille: Är det ett skämt eller? Den där snubben kommer inte göra ett jota i PP för bövelen... Var ju det Hinken babblade om att man väntar tills den typen av spelare kan signas.
Vad är det här?!
Vad är det här?!
+ 2
Sv: Silly Season
modomille: Hinken sa ju att han inte skulle bredda laget, enbart spetsa. Är detta ett spetsnyförvärv?
+ 2
Sv: Silly Season
Avgå hinken nu direkt. Väntar flera månader på rätt spelare sen värvar han en jävla tjomme som man kunnat värva för för längesen.
+ 1