+ 1
Inlägg: 2987535
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
JoJo2613: Man längtar verkligen till efter midnatt då surret om nyförvärv är över och man får koncentrera sig på laget som ska kämpa för oss och slåss om att gå upp. 💥
+ 1
Sv: Silly Season
JoJo2613: såklart att man helst vill värva men inser man att det inte blir några påskrivna kontrakt så kan ju lån vara bättre än inget.
+ 1
Det tror jag inte du vill heller.