Mattias P skriver nu på expressen silly att det låter som att MoDo är klara.
Inlägg: 2987538
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Verka så från ÖA också
"– Vi har velat ha in en forward men vi har fått tvärnej då det gäller Lukas Wernblom. Vi trodde det var nära ett tag, men så vann TPS tre raka matcher och har häng på slutspel".
Så det lutar åt att det inte blir nått mer värvat för Modo.
"– Man ska aldrig säga aldrig, men just nu verkar det så".
/ Gradin till ÖA
"– Vi har velat ha in en forward men vi har fått tvärnej då det gäller Lukas Wernblom. Vi trodde det var nära ett tag, men så vann TPS tre raka matcher och har häng på slutspel".
Så det lutar åt att det inte blir nått mer värvat för Modo.
"– Man ska aldrig säga aldrig, men just nu verkar det så".
/ Gradin till ÖA