+ 3
Inlägg: 2987541
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Gavelo: jadu. Vi såg det inte komma.
Själv skulle jag nog bli mest chockad om Berglund inte får fullt förtroende i pp och boxplay.
Får hinken sparken om vi ryker i kvarten med 4 raka och siffror som tex 5-1 och 7-2
Själv skulle jag nog bli mest chockad om Berglund inte får fullt förtroende i pp och boxplay.
Får hinken sparken om vi ryker i kvarten med 4 raka och siffror som tex 5-1 och 7-2
+ 2
Vilken svag sportchef vi har!