modomille: Hinken har en poäng i att nuvarande lag behöver ta sig i kragen. Det är inte hållbart att förlita sig på nyförvärv att de ska förändra hela truppdynamiken. Med det sagt så har ju Hinken inte riktigt samma geist som förut. 2023 kom Niederbach, Vela, Brickley och Halloran in under säsongen. Lite skillnad
Inlägg: 2987567
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vikingmodo : frågan är ju om hinken också har inte annat mindset den här säsongen utifrån hur laget presterat? Det året var det ju en no brainer att gå all in. Stjärnorna stod rätt.
Det gör dom absolut inte nu. Det betyder också att tokshoppar han loss så tuggar han sannolikt på nästa års budget i praktiken.
Det gör dom absolut inte nu. Det betyder också att tokshoppar han loss så tuggar han sannolikt på nästa års budget i praktiken.
+ 1