+ 13
Inlägg: 2987665
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Blake: Jag tycker Modos högstanivå är den högsta i ligan. Spelar Modo på topp så är de väldigt svårslagna. Deras lägstanivå är däremot den sämsta. Men med Berg in och förhoppningsvis så är Hellsten och Johnsson så bra som vi hoppas på så kanske det går.
+ 3
Jag vill tro att halva laget gått på bare minimum mot enklare motstånd och sparat sig till slutspelet. Det KAN fortfarande gå!