Inlägg: 2987739
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Gavelo: Trodde han skulle kombinera sin roll som analys-ansvarig och sportchef för j-lagen. Möjligt att jag bara hittat på i min skalle då.
Ja, man kan ju hoppas att tränarna skulle våga luta mot det, testa att lägga sin egna känsla åt sidan för en stund. Håller med.
Ja, man kan ju hoppas att tränarna skulle våga luta mot det, testa att lägga sin egna känsla åt sidan för en stund. Håller med.
Dahlin jobbade med scoutingdata åt Hinken men är nu på juniorsidan.